mandag 15. september 2008

3 i Søpla...

Her er en spesialversjon av 3 på gata, for å finne ut litt mer om noen av årets Hald-folk..:
Teammate Guro Røyset

Kommer fra: Grimstad

Favorittord: Knapp

Mest oppsiktsvekkende familievane: Hele familien får ny pyjamas hver lille julaften. Inkludert mor og far

Mest sære vane: Veldig glad i å rense ørene med q-tips. Og pusser tennene i dusjen

Morsomste lyd: Nasal ”mama”, kan også synges

Redd for: Skumle menn i mørket, det vil si alle menn i mørket. Og fisk

Yndlingsdings: Rytmeegg



Bruno Barreto

From: Brasil, Sao Paulo

Favorite norwegian word: Kjerringtroll

Spiritual gift: Conecting people across the world by the true romantic love

Biggest mistake: Said ”Hello big head” to his friends mother

Want to buy: A blue Bjørn Borg boxer
Most strange about Norway: You eat the head of the sheep

Hanne Elisabeth Kervel

Kommer fra: Stabekk

Favorittord: Stas

Rareste familievane: Hver julaften drar hele familien Kervel og leker med kopimaskinen på fars kontor, bortsett fra mor som er hjemme og steker ribbe

Morsomste lyd: Norsj (med nordnorsk klang)

Redd for: Duer

Yrkesdrøm som tenåring: Lastebilsjåfør

Verste sjekkereplikk: Unnskyld, er faren din pottemaker? - Du har så fine mugger! (Hennes egen erfaring)

Yndlingsdings: Løvblåser

6 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ bra!Finurlig og oppfinsomt! Dette er Vegard-blogg på sitt beste. Eg må sei; eg gler meg til å fortsette å følge med her.

Vegard sa...

Takktakk! Du er inspirasjonskilden når det gjelder kreativitet Synnøve! Så det så!

Anonym sa...

Hei du fetter Vegard!
Gratulerer med blogg. Slik liker vi som ikke har facebook! :) Lover å følge iherdig med.
Martin lurer på hvorfor det ikke er med en "(d)" på slutten av adressa?
Og må bare si: Fy for et stilig profilbilde!! Hvem er koregrafen bak det?
Du hadde forresten rett, psykologi er stas.
Lykke til videre. Gleder oss til du kommer på Oslo-besøk! Snakkes!
Klem Martin(e)

Vegard sa...

martin/e! Så bra med kommentar, det gleder en gammal skrått! Det må dere fortsette med:)
Grunnen til at det ikke er d i vegar, er at det ville vært å misbruke det gamle, ærverdige nynorskutrykket "på ville vegar". Og koreografen bak profilbildet er min kjære bror øys! Gleder meg til Oslo jeg og! Lykke til med psykologi og roboter så lenge!

Sissel sa...

Sissel Robertsen

Kommer fra: storken

Favorittord: fløte

Rareste familievane: sende mor på påskeferie mens far og datter sitter hjemme og spiller kort, hører på radio og spiser Kvikk Lunsj hver gang man føler for en "påsketur"

Mest sære vane: lære seg hurtitastene på PC'en og bruke dem jevnlig. derfor kan jeg også lage fete typer når jeg kommenterer innlegg. er vel også en sær vane å kommentere så grundig som dette...

Morsomste lyd: Pingu-lyder! Nyyt-nyyyt!

Redd for: å bli dytta utfor en stor høyde av mennesker eller vind

Yrkesdrøm som tenåring: forfatter

Største tabbe: gjorde legen til mamma da hun ba om å bli sterilisert... jeg er med andre ord et svært uønska barn, og mine foreldre ble mildt sagt sjokkert da jeg plutselig dukka opp og sa "hei! her er jeg, og jeg vil leve".

Yndlingsdings: vinopptrekkern fra hurtigruta

Det var masse om meg du helt sikkert ikke ville vite. Skulle egentlig bare innom å si hei og god tur til America del Sur! Lykke til med spansken! Y tienes que continuar escribir en tu blog

Besitos ;)

Vegard sa...

Sissel, du er diggbar! Jeg vil ikke kalle det noen sær vane å kommentere så grundig, det var en herleg vane som du gjerne kan fortsette med! Blir mor di sendt avgårde på ferie aleine hele påska hvert eneste år? Hehe, må si jeg er glad for den legetabben, ellers hadde vi gått glipp av noe stort!

Takk for god-tur-hilsen, bare tre dager til nå.. Spennandes!

Nyyyt-nyyyt!