søndag 21. september 2008

Karneval på Hald!















9 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!! Så mange kule bilder!!!

Vegard sa...

Thanks! Som du kan se trekker skola til seg mye rare mennesker!

Anonym sa...

Hva skal vi si?
Lekkert!?... :)

Vegard sa...

ehe, lekkert er vel ikke det første ordet som faller meg inn når det feks gjelder eirik på det nederste bildet.. :)

Anonym sa...

Fantastisk bra bilder,Vegard! Sårlig det med deg som mørkhuda:)

Vegard sa...

Det var skikkelig artig å være afrikamann! Fikk nesten lyst til å konvertere.

Maria ♥ sa...

Så lenge siden jeg har sett deg nå Vegard - du har fått en utrolig flott tan ser jeg ;)

Anonym sa...

GOD TUR!

Jeg må innrømme at jeg ble litt småimponert av denne bloggen Vegard :)

Vegard sa...

Den hudfargen har blitt naturlig når jeg kommer hjem Maria! Takk Sara! Og du husker blogg-dealen vår? Stas å se dere begge to på tirsdag!