lørdag 7. mars 2009

Årsplan til en hverdagsengel

Yrke: Sosialarbeider på Alalay
Ferieuker: 0
Blomsterbuketter: 0
Heder og ære: 0
Ansvarsfelt: All skoleoppfølging, all familieoppfølging
Ansvar for antall barn: 56
Arbeidstid: 9- 18 (med 2 ½ times kjøring i minibuss før og etter)
Vanlige arbeidsoppgaver:
-Foreldremøter
-Sortering av kladdebøker
-Spørre seg fram i nabolag etter ukjente fedre
-Ta i mot slektninger som besøker barna
-Samtaler i alkoholiserte hjem
Takk: Aggressive mødre som beskylder henne for å ha stjålet barna deres

Bak smilende øyne finnes en dame som gleder seg stort over å kunne bruke livet sitt til å hjelpe barn ut av fattigdommen. Hennes beste stunder er med glade småjenter på fanget. Vicky er et forbilde av dimensjoner!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Førr ei dame!

Anonym sa...

hopp og sprett skal jaggu me si at det er ikkje berre berre. får si at det e litt av ei dame som får til alt det der. Hehe hadde vøri eit grepa kjerring evne for deg om ho hadde vore litt yngre.Bra at slike folk finnes der dei trengs mest.

Vegard sa...

Haha, den tanken hadde jeg aldri tenkt Narve.. Hadde ho vært førti år yngre så kanskje :)
Takk for kommentarer!!

Marit sa...

vegard, vegard. Eg har sagt det til slik ca alle utanom akkurat deg det gjeld, at bloggen din er heilt ubeskrivleg fantastisk. Maken til evne til formidling veit eg ikkje om eg har sett maken til, med baade bilete og tekst. merkar eg nesten er litt misonnleg... hehe... nyt resten a tida di i bolivia soe moetast me plutseleg paaa hald! =)

Vegard sa...

Marit, you make me happy! TUSEN takk for skryt av bloggen! Blir inspirert av sånne godord. Gleder meg til å se deg på Hald!!

gretha sa...

Vegard!!! Jeg må si meg enig med marit!!! Du har en helt vanvittig evne til å kommunisere og til og røre med folk.... wow.... Du har en fantastisk blogg:) Så håper jeg bare folk blir inspirert til og være med og gjøre en forskjell:) Lykke til de siste to mnd.
Gleder meg til og se deg igjen på Hald

Miriam kyas sa...

hi dude. thax a bunch for your work. you are so good with them, i know they miss you lots when u leave and seems you are learning yourself...bless you.

Hanne sa...

Vegard! Jeg bøyer meg i støvet.

Anonym sa...

Litt av drivjern. Du er flink til å formidle Vegard. Du, bilde av Mari ventar på deg her, sidan posten tar så lang tid. Ha ei god helg! klem frå tante

Vegard sa...

Takker og bukker Gretha og Hanne! Håper dere har det flott i Brasil og Thailand, nyt de siste ukene!

Nice to hear from you Miriam. Norway is lucky having the chance to borrow you one year. Cant wait to see your big smile at Hald!

Mange takk tante! Gratulerer masse med dagen i morra til deg og Sondre!!