lørdag 13. desember 2008

Hva har disse øynene sett?

Min gode folkehøgskolevenn Hanna er uvanlig flink til å sette sammen ord. Da ho besøkte Alalay for to år siden, skreiv ho dette diktet etterpå:

Slepp meg ikkje!

Når mine auge blir lukka igjen
ser eg på ny inn i
opne blikk
som har festa seg

smil som varma meg

ei lita hand i mi

vi kommuniserte utan ord
Kor lang var vegen din hit?
Kva har
dine auge sett
før dei såg
inn i mine?

Meir enn eg kan klare
å forstå
kanskje...

eit barn av kulden
frå hotel dei tusen
stjerner

eller

ein heim som ikkje var
ein heim
men ein stad du lenge
var bunden til å vera
Der det var kaldare
innanfor
enn utanfor

på ein annan måte

Mindre
enn meg
likevel så mykje sterkare

føler eg
utan heilt å vite...

Hadde ikkje mykje
å gi
i forhald til det eg
kunne gitt
men
du ga
meg kanskje meir enn
eg forstår

og

smil som smiler i meg enno

sjølv når mine auge blir
opna igjen
kanskje
opnare enn før?

Hanna Nordbø

3 kommentarer:

Sissel sa...

*hylle Hanna* Og Vegard som veit å gjensitèr ho, førdi han og veit ka dæ betyr :)

Mett ordbekreftelsesord e førresten debibugh. Syns dæ hørtes litt gøy ut ;)

Anonym sa...

Så fint! Eit vakkert dikt!
-Synnøve

Anonym sa...

hopp og sprett. Ja dei har vel set mykje dei får ein tru. Men sikkert mykje vondt tenker e. Du får finne på no skøy me dei gutatn veit du. stå på