søndag 1. februar 2009

Fem lange år å se tilbake på


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Brutter!
Lenge siden jeg har hørt/sett til deg nå...Håper alt står bra til!?
Har ikke hatt nettilgang på noen dager igjen, så nå var det artig å se de nye oppdateringene på sida di.
Her på Nordfjord går det i planlegging av elevkveld og toppturer om dagen. Stas!:)
Hils Kristin forresten.
Dere gjør en kjempejobb!:)

Vegard sa...

Øys! Det var lenge siden! Her går det kjempefint, nyter dagene! Det må du og gjøre, folkehøgskoleåret er utrulig bra, men går så fort! Hørtes digg ut med topptur. Jeg anbefaler forresten fortsatt act now neste år! Tenk tanken i alle fall:) Svallast!

Anonym sa...

hei vegard:)
hvordan har dere det i la Paz?
vi savner dere. noen som er klare for en tur til iquitos foer vi reiser hjem eller blir det for langt for dere? (er vel kanskje like langt naar jeg tenker meg om, men vi maa ike ut av landet) hils guro masse, regner med hennes blogg ikke er saa operativ :P
klem fra kristin

LinnSilje* sa...

Det va et skikkelig sterkt bilde.
Æ leita ætti teksten først, men så såg æ ein gang te på bildet, og det fortæle alt.

Håpe du kose dæ, mang klæmma fra Rwanda:)

PS. hæls Guro

Arnhild sa...

Hei Vegard! :)
Jeg kommenterer egentlig bare for å skryte av bloggen din i helhet! Du er vanvittig flink til å skrive! Jeg satt med både tårer i øynene og frysninger gjennom hele bloggen din! Det virker både kjempe spennende og utfordrende å arbeide der. Jeg tror du passer bra inn og gjør en god jobb! :)

Lykke til videre!
Hils Guro:)

Anonym sa...

VEGARD, the man! hvordan går det?
er syyyykt imponert av bildene dine! fantastiske! virkelig:) og inspirerende innlegg! dyktig du!
her i hemsedal er det endelig blitt masse snø. har mye kontorjobbing om dagen, men til helga og utover braker det løs med opplegg så da blir det action, gleder meg, men er også litt spent. pluss at jeg egentlig gruer meg litt pga en viss forventing at det blir sangstund.. jaja.. syng med den stemmen du har. regner med at 0-5 er ca like flinke til å holde tonen som meg så da går det vel bra:)

klemmings

Vegard sa...

Så morro å høre fra Peru, Rwanda og Madagaskar! Gleder meg skikkelig til å se dere igjen i mai, og høre om alt fra opprør på Madagaskar til volley i Lima. Tusen takk Arnhild, sikker på at du gjør en minst like god jobb, med gigasmilet på plass!

Sister Stubberud: Jeg kunne ikke hatt det bedre i La Paz! Godt du og koser deg med nysnø og småunger. Tipper sangstunda kommer til å bli perfekt!