lørdag 21. februar 2009

Karneval!










6 kommentarer:

Hanna sa...

Que lindos..!!!
:)

Que tengas un buen día Vegard!

abrazos

Therese sa...

Hola:)
Thor Haakon tipsa om at bloggen din var bra, sendte link, jeg begynte å lese, og vips, så hadde jeg lest gjennom alt!
Så måtte nesten legge igjen en liten kommentar og si du skriver veldig bra og engasjerende:)Så dette må jeg følge med videre på.

Espero que disfruten los ultimos dos meses en Bolivia, y que te vaya super bien (som de sikkert ville sagt i La Paz;))

Hilsen fra
Therese (Act Now, Peru, i fjor)

Vegard sa...

Muchísimas gracias Hanna! Igualmente!

Så hyggeldig å få melding fra deg Therese!! Veldig gøy å høre. Håper du stikker innom bloggen igjen! Solo falta dos meses aqui, que triste!

Anonym sa...

Heisan!
Lenge sidan sist nå.Kjekt å fylgje deg fortsatt. Historiene frå kvardagen i Alalay gjer inntrykk.
Er no inne på dataen i Lio. Sender deg eit bilde av Mari, som eg håpar du får om ikkje altfor lenge.
Sondre lurar på koss du har det nå- Helsing frå uss fem.

Vegard sa...

Hei tante med fam! Så trivelig med bilde, håper det kommer fram før jeg skal dra (det meste av post har tatt ca 2 mnd..) Sondre: Jeg har det kjempeflott!! -bare litt solbrent.. :) Håper du har en fin vinterferie på fjellet!

Anonym sa...

hopp og sprett. Karneval me ska på karneval. ja me det høyres jo spennande ut. Var sikkert artigt.